یک خواننده معروف زن ترکیه ای به نام ابرو ضمن حضور در رستورانی در شهر کرج که با تجمع مردم در داخل و خارج رستوران جهت گرفتن امضاء و عکس یارگاری همراه بود



ادامه مطلب...
تاریخ: 29 / 8 / 1389برچسب:,
ارسال توسط امین
 

ماجراي يك گرسنگي 70 ساله

 ادعاي پرالاد جاني 82 ساله ، تيتر يك اكثر خبرگزاري هاي مطرح دنيا را به خود اختصاص داده است. اين جوكي هندي ادعا مي كند كه در 70 سال گذشته نه چيزي خورده و نه حتي يك قطره مايعات نوشيده است. پزشكان بيمارستان ارتش هند، جاني را براي بررسي صحت ادعايش ... پرالاد جاني
به مدت دو هفته ، به صورت شبانه روزي تحت نظر گرفتند و در كمال تعجب مشاهده كردند كه وي اين دو هفته را بدون صرف هرگونه ماده غذايي يا نوشيدني در كمال سلامت به پايان برد.
دكتر مايكل ون روين پزشك متخصص طب اورژانس بيمارستان هاروارد ، مدير فعاليت هاي انساندوستانه هاروارد كه مطالعات زيادي روي آوارگاني كه مدت ها بدون آب و غذا بوده اند انجام داده در اين باره مي گويد: اين پديده باور نكردني است. يك انسان، بسته به شرايط آب و هوايي مي تواند حداكثر 5 تا 6 روز بدون آب به زندگي ادامه دهد . گاهي در شرايط خيلي خاص امكان ادامه زندگي بدون آب به مدت يك يا دو روز بيشتر نيز هست . البته در مورد غذا اين زمان طولاني تر است به طوريكه يك انسان به شرط دريافت مايعات حاوي ويتامين ها و الكتروليت ها قادر خواهد بود تا سه ماه بدون صرف غذا به زندگي ادامه دهد.
                         پزشكان در حال معاينه پرالاد
البته بابي ساندز از مبارزان ارتش جمهوري خواه ايرلند كه به دليل حمل اسلحه زنداني شده بود در سال 1981 دست به اعتصاب غذا زد ولي بعد از تحمل 66 روز گرسنگي ، درگذشت. گاندي نيز در سال 1932 دست به يك اعتصاب غذاي 21 روزه زد.
اما ماجرا در مورد اين جوكي كمي فرق مي كند. او طي اين مدت به طور كامل محروم از آب نبوده. او هر روز براي شستن دهان مقداري آب در گلو قرقره مي كرده و هر چند روز يك بار نيز دوش مي گرفته و مسلما از اين طريق به هر حال مقداري آب وارد بدنش مي شده.
دكتر ون روين سپس با شوخ طبعي خاصي اضافه مي كند : براي اين جوكي آب زير كاه ذخيره كردن مقدار زيادي آب بعد از هر استحمام در ريش انبوهش اصلا كار دشواري نيست.
وي مي افزايد به هر حال ادامه زندگي بدون آب يك امر غير ممكن است. در واقع در چنين حالتي بدن به جاي متابوليزه كردن قند و گليكوژن كه منابع اصلي انرژي بدن هستند ، شروع به تجزيه منابع چربي مي كند . و اين امر در نهايت به تخريب بافت عضلاني منجر مي شود. بدون غذا ساختار شيميايي بدن به هم مي ريزد. در واقع بدن انسان در شرايط سوء تغذيه طولاني مدت شروع به برداشت از منابع موجود در بافت هاي حياتي مي كند كه اين امر به نارسايي كبد ، قلب ، ساير ارگان هاي حياتي و در نهايت فروپاشي منتهي خواهد شد.
البته در اين مورد خاص ، جاني قبل از رسيدن به اين مراحل به دليل نرسيدن آب بارها خواهد مرد. در واقع سيستم قلبي و عروقي وي به دليل فقدان آب از كار مي افتد. هر آدم روزانه يك تا دو ليتر اب فقط از طريق تنفس از بدن دفع مي كند. ضمن اينكه غليظ شدن خون، فشار زيادي به سيستم قلب و عروق خواهد آورد. به علاوه حتي اگر قلب و عروق بتوانند از اين ماجرا سالم بگذرند نارسايي كليه ها عارضه مرگباري است كه به هنگام نرسيدن اب فرد را از پا در خواهد آورد. وضعيت آدم بدون آب دقيقا مثل يك حبه انگور است كه در اثر نرسيدن آب به يك دانه كشمش تبديل مي شود.


ادامه مطلب...
تاریخ: 29 / 8 / 1389برچسب:,
ارسال توسط امین

فبیله ای در تایلند كه بت پرست هستند , براین عقیده هستند كه باید دختری كه سنش بیشتر
از 14 سال نباشد با شرط اینكه زیبا و مجرد و باكره باشد را در یكی از روزهای سال برای خدای
شان قربانی كنند به خاطر امنیت و حفظ حیات خود و دیگران و شفای از بیماریها و غیره ...

و اما طریقه ادای مراسم قربانی به الهه:
همه مردم قبیله جلو معبد شان جمع میشوند و آنوقت درویشان یا زاهدان روحانیشان دختر را به
آنجا آورده و لباسهایش را در میاورند و بر روی یك میز چوبی در مقابل چشمان همه مردم
میخوابانند و بعد او را غسل داده و پاك ساخته آنگاه بر حسب اعتقاداتشان او را سر سر بریده
ذبح میكنند و خونش را در ظرفی ریخته به تمام اهالی مینوشانند

پس از آشامیدن خون دختر قربانی جسد بی جانش را همانجا جلوی معبد ترك میكنن تاپوسیده
و فاسد شود تا زمانیكه نوبت قربانی سال بعد فرا رسد
 

عکسهارا در ادامه مطلب ببینید

 



ادامه مطلب...
تاریخ: 23 / 8 / 1389برچسب:,
ارسال توسط امین
برداشت از وبلاگ حقیقت پشت پرده – 2010/10/22
شی ء سیگاری شکل عظیمی به روشنی در حال حرکت در لبه یکی از حلقه های زحل در حال حرکت است
 



ادامه مطلب...
تاریخ: 22 / 8 / 1389برچسب:,
ارسال توسط امین

اين مقاله يك تحقيق ديني و علمي يا هرچيزي از اين دست نيست .گردآوري و ترجمه بعضي اطلاعات و افكارو تحقيقات … درباره نقش زيبا و تاريخي فروهر ميباشد كه سعي شده از منابع خارجي وايراني  معتبر در اين باره استفاده شود و اگر كمي پراكنده بنظر ميرسد بخاطر حجم زياد مطالب بوده كه سعي شده ، اهم آن به حضور سروران عزيز تقديم گردد.

با تشکر از دنیای اسرار آمیز

رامتین عزیزم

http://ufolove.wordpress.com



ادامه مطلب...
تاریخ: 22 / 8 / 1389برچسب:,
ارسال توسط امین

یکم ذی الحجه؛

سالروز "ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س)"

مبارک باد... 

 

 

امشب خدا لطف نهان خود هویدا می کند

 

امشب تفاخر فرش بس بر عرش أعلا می کند

 

امشب دو تا را جفت هم ، از صنع یکتا می کند  

 

یعنی علی ماهِ رخ زهرا تماشا می کند

 

با چشم دل در صورت او سیر معنا می کند 

 

امشب حسد بر خاکیان ، بی حد برند افلاکیان

 

خندان چمن ؛ رقصان دمن ؛ خوشدل زمین ؛ خرم زمان

 




تاریخ: 17 / 8 / 1389برچسب:,
ارسال توسط امین
كشف جنازه مومیایی گونه انسان كوتوله ‌

1384/08/03
10-25-2005
12:33:30
8408-00908: کد خبر


 

 


كشف جنازه مومیایی  موجودات کوتوله عجیب در شهداد کرمان



ادامه مطلب...
تاریخ: 15 / 8 / 1389برچسب:,
ارسال توسط امین

پيش گفتار: در بعضي سايتها به اين اشاره شده كه كوروش يك بت پرست بوده و دليل آن هم كشف 2 تكه از منشور و ارايه ترجمه اي كاملتر بوده كه اين ترجمه را در اينجا ميگذارم.و دليل آن هم استنباط بچه گانه از ترجمه لغت به لغت اين كتيبه است. اين ترجمه براي خوانندگان اين وبلاگ بيشتر جالبه چون درك مي كنند منظور خدايان كه در اين كتيبه آمده ، خداي يكتا نيست و اينكه كمي بيشتر به كتيبه هاي سومريان بها بدهيم.

اميدوارم بقيه هم قبل از اينكه به كوروش كبير چنين تهمتي بزنند كمي كتيبه هاي سومري را مطالعه كنند.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: 15 / 8 / 1389برچسب:,
ارسال توسط امین



ادامه مطلب...
تاریخ: 12 / 8 / 1389برچسب:,
ارسال توسط امین

تصاویر زیر مربوط به ۵ عضو (۴ خواهر و یک برادر) یک خانواده کرد ترکیه ای می باشد که از بدو تولد بر روی ۴ دست و پا راه میروند. سن این ۵ نفر ۱۸ تا ۳۴ سال می باشد. برخی از دانشمندان نارسایی مغزی را دلیل ۴ دست و پا راه رفتن این خانواده می دانند. بنا بر نظر برخی از محققان این رفتار بیشتر به یک تکامل معکوس می ماند تا یک نارسایی مغزی. آنها امید وارند که از این طریق بتوانند نکات مبهم تکامل انسانی را دریابند

خانواده عجیب




تاریخ: 11 / 8 / 1389برچسب:,
ارسال توسط امین

درخت اعجازآمیز

به گزارش خبرگزاری کلمبیا این درخت در اعماق آمریکای جنوبی و در اعماق جنگل آمازون کشف شده اما چندین سال خبر آن تحت نفوذ آژانسهای امنیتی غربی به جایی مخابره نشد اما سرانجام دو محقق ماجراجو توانستند از سد حصار استحفاظی آنجا عبور کرده و از درخت مذبور عکسبرداری کنند و خبر آن را در جراید منتشر نمایند. نیمی از این درخت در هوا معلق و بر روی تنۀ آن نام الله منقوش است. دو محقق نام برده بعد از دیدن این معجزه مسلمان شدند



ادامه مطلب...
تاریخ: 11 / 8 / 1389برچسب:,
ارسال توسط امین

داستانهای زمین…

{وقایع نگاری ذکر شده در کتاب The Earth Chronicles تنها عقاید شخصی نویسنده کتاب بر پایه ترجمه های موجود از اساطیر و تواریخ سومری می باشد. این به آن معنا نیست که این وقایع کاملا صحیح و دقیق و غیر قابل ابطال می باشند. داستانهای زمین خلاصه کوچکی از محتوای کتاب زکریا سیچین است که فقط به منظور روشن شدن تواریخ و ترتیب حوادث ترجمه کرده ام. اتفاقات اعظم این دوران را به طور جداگانه و مفصل خواهم نگاشت و سپس به بررسی فرضیات مطرح شده توسط سایر محققان خواهم پرداخت.} 



ادامه مطلب...
تاریخ: 10 / 8 / 1389برچسب:,
ارسال توسط امین

اینجا، فرشته های مقرب در حال راندن خیل عظیم فرشتگان یاغی از بهشت هستند

 (www.karajiha.vov.ir    بزرگترین وبلاگ دختر پسرهای کرجی)



ادامه مطلب...
تاریخ: 10 / 8 / 1389برچسب:,
ارسال توسط امین

شیطان تاریک ترین وجه روح الهی است و منفی ترین نیروی خلقت است. یعنی عدم وجود عشق الهی تاریکی است که شیطان نام دارد. این تعریف شیطان است . اما شیطان یکی از بزرگترین معلمان در مکتب زندگی برای انسان است چرا که با آزمودن های بسیار انسان او را کار آزموده می نماید.



ادامه مطلب...
تاریخ: 10 / 8 / 1389برچسب:,
ارسال توسط امین


کنت دراکولا "ولاد چهارم" فرزند "ولاد دراکول" در قرن پانزدهم میلادی فرمانروای رومانی بود و عشق بسیار زیادی به همسرش داشت و این احساس کاملا متقابل بود. در یکی از جنگهایی که کنت شرکت کرده بود آمار تلفات بسیار زیادی را رومانی متحمل شد و یکی از جاسوسان دشمن که از نزدیکان دربار بود به اشتباه و از روی عمد خبر کشته شدن کنت را به همسر وی رساند و از آنجایی که ایندو عاشق هم بودند قبل از اینکه کنت به قصر برگردد همسر وی خودکشی می کند و هنگامی که کنت به دربار وارد می شود با خبر خودکشی همسرش و جسد نیمه جان وی مواجه می گردد. یک شوک شدید و در نتیجه دیوانه شدن کنت که تا آن زمان بسیار محبوب مردم بود وی را به یک خونخوار و جبار تبدیل می کند و قتل عام مردم و تمام کسانی را که مجرم و متهم بودند به صلیب می کشید.



ادامه مطلب...
تاریخ: 10 / 8 / 1389برچسب:,
ارسال توسط امین

 دراکولا، مردی فراتر از افسانه


کتاب دراکولا

اما بسیاری از کسانی که کتاب را خوانده اند نمی دانند که دراکولای خون آشام، با الهام از یک شخصیت واقعی و بلند پایه در دربار رومانی، شخصی والا مقام در تاریخ اروپا و بسیار وحشت انگیزتر از همتای افسانه ای خود، شکل گرفته است. هرچند این شخصیت تاریخی، آن دراکولای چندصد ساله با شنل سیاه و دندانهای خون چکان قصه نیست، اما آوازه بدنامی و رسواییهای او از شهرت ادبی دراکولای برام استوکر بسیار بیشتر است.



ادامه مطلب...
تاریخ: 10 / 8 / 1389برچسب:,
ارسال توسط امین

عکس‌ها‌یی که پس از مرگ گرفته شدند!! (+18)

چیزی که بیشتر از همه توجه مرا جلب کرد وجود فرد زنده ای است که در کنار مرده ژست گرفته است. این فرد باید ساکت و بدون هیچ احساس و تغییر در صورتش ژست می‌گرفت. که با دقت در دو عکس پایینی می‌توانیم...



ادامه مطلب...
تاریخ: 10 / 8 / 1389برچسب:,
ارسال توسط امین
بنابر تعریف دانشنامۀ بریتانیکا، استیگماتا پدیدۀ بسیار نادری است که در برخی قدیسین مسیحیت دیده شده است. در حالت استیگماتا زخمهایی مشابه زخمهایی که موقع به صلیب کشیدن مسیح در وی بوجود آمده بوده است، بدیون هیچ آسیب بیرونی، خودبخود و ناگهانی روی بدن شخص ظاهر می شود. اولین مورد ثبت شده در این مورد مربوط به فرانسیس آسیزی قدیس (St. Francis of Assisi) است.



ادامه مطلب...
تاریخ: 10 / 8 / 1389برچسب:,
ارسال توسط امین

Rampa

سه شنبه لوبسانگ رامپا ( 8 آوریل 1910 – 25 ژانویه 1981) نویسنده ای بود که ادعا می کرد قبل از زندگی اش در کالبد مردی انگلیسی, راهبی در تبت بوده است. Cyril Henry Hoskin خود را به عنوان میزبان روح سه شنبه لوبسانگ رامپا معرفی کرد, اسمی که برای اولین بار در کتاب چشم سوم (1956) ذکر گردید.



ادامه مطلب...
تاریخ: 9 / 8 / 1389برچسب:,
ارسال توسط امین



 



ادامه مطلب...
تاریخ: 5 / 8 / 1389برچسب:,
ارسال توسط امین



ادامه مطلب...
تاریخ: 5 / 8 / 1389برچسب:,
ارسال توسط امین

گروه اینترنتی ایران الایو | iranalive.ir 




ادامه مطلب...
تاریخ: 5 / 8 / 1389برچسب:,
ارسال توسط امین



ادامه مطلب...
تاریخ: 5 / 8 / 1389برچسب:,
ارسال توسط امین

iranalive.ir | گروه اینترنتی ایران الایو



ادامه مطلب...
تاریخ: 3 / 8 / 1389برچسب:,
ارسال توسط امین

مخروط ِ موهوم

قسمت اول

http://www.mysteriousworld.com/Content/Images/Journal/2003/Summer/Giants/GiantElongatedSkull.jpg

نوشته:

Myosote -19/Oct/2010

در مقاله ی پیش روی،سعی داریم با استفاده از منطق علمی،شواهد موجود و با اندکی کمک گیری از قوه ی تجسم خود، تصویری حداقل هولوگرافیک از موجوداتی تحت عنوان Anunaki به دست بیاوریم



ادامه مطلب...
تاریخ: 3 / 8 / 1389برچسب:,
ارسال توسط امین

یسک های سنگی  دروپا (Dropa )

در پی جستجو بشریت درخصوص یافتن ریشه ها و آثار ماورائی در زمین از جمله منجر به پیدا شدن اشیاء مرموزی در تبت گردیده که بنام سنگهای دروپا تبت مشهور هستند.



ادامه مطلب...
تاریخ: 3 / 8 / 1389برچسب:,
ارسال توسط امین